Ao longo destas primeiras semanas, foron varias as ideas que me sorprenderon no modo no que Eduardo desenrola a clase:
Unha delas, foi o control da situación e a toma de decisións ante os imprevistos, a posesión de diversos plans para cando o previsto non se pode levar a cabo, todo isto cunha rápida reacción e con tranquilidade. Engadindo ademais o bo control do grupo (división en pequenos grupos de traballo e a atención con todos os seus alumnos independentemente do nivel de cada un).
Por outra parte, pareceme interesante a capacidade de observación que intenta transmitirnos. Utilizando exercicios de observación (por exemplo, coa técnica de carreira, na cal debiamos observar aos compañeiros correr e intentar descifrar os seus fallos), ao mesmo tempo que se levan a cabo as actividades, dándolle tanta importancia á realización do exercicio en sí como á contemplación deste.
Finalmente, concédolle especial importancia á ensinanza que fai do "Rugby Tag". Inclúe os conceptos e as normas día a día, de maneira periódica para levalo a cabo con máis claridade, en lugar de facelo dunha soa tacada. Desta maneira, a progresión faise moito máis sinxela. É algo que realmente aprecio porque considero que é a maneira máis facil de aprender, pero é algo que non se acostuma a ver á hora de ensinar un deporte nunha clase.
Ata a seguinte entrada👋
lunes, 2 de octubre de 2017
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
O TRABALLO COLABORATIVO EN GRUPO
O traballo colaborativo en grupo é unha estratexia de aprendizaxe que foi gañando cada vez máis espazo co paso do tempo nos procesos de e...
-
Esta semana tivemos a oportunidade de realizar a carreira de relevos dende un punto de vista diferente. A clase estructurouse en dúas partes...
-
Esta semana, saco en conclusión, un aspecto metodolóxico correctivo que me pareceu moi importante en etapas de formación. Eduardo ...
No hay comentarios:
Publicar un comentario