domingo, 1 de octubre de 2017

Presentación

Ola bloggers!!!🙋
Este é o meu primeiro contacto cun blogger, e vou aproveitar esta entrada para presentarme.
O meu nome é Alberto, aínda que son moito máis coñecido como "Make" (este é un alcume co cal levo moitos anos, podedes chamarme como vos resulte máis sinxelo). Son natural da capital da Terra Chá (Vilalba), pobo no cal vivo, e teño 26 anos.
Encántanme todo tipo de deportes, e en especial o fútbol, xa que o levo practicando dende os 7 anos. Ao longo da miña carreira deportiva como futbolista, tiven a oportunidade de xogar nas categorías inferiores do Rácing Club Villalbés, Clube Deportivo As Pontes e do Clube Deportivo Lugo. 
Cando comecei como senior, fíxeno dentro do Racing Club Villalbés, clube ao cal volvín esta tempada despois de facer un pequeno paréntese a tempada pasada na Sociedade Deportiva Compostela.
Tamén teño o título de entrenador de fútbol de nivel 1, co cal estou a traballar como entrenador de fútbol base do Rácing Club Villalbés, compaxinando isto co ciclo de TSAFD polas mañas.
Por outra parte, a día de hoxe, estou afiliado nun clube de pádel, deporte ao cal son moi aficionado, e que practico dende fai aproximadamente 5 anos. 
Por último, e relacionado coa miña formación deportiva, anteriormente xa fixera o ciclo de atletismo, o cal pretendo completar co presente ciclo de TSAFD. 

UN SAÚDO A TODOS! 🏊🏉🏀🎾🏃🏄🌕⚽⚾

No hay comentarios:

Publicar un comentario

O TRABALLO COLABORATIVO EN GRUPO

O traballo colaborativo en grupo é unha estratexia de aprendizaxe que foi gañando cada vez máis espazo co paso do tempo nos procesos de e...